Barnpedofil

 Vi mammor/pappor har ett stor gemensam rädsla för dom som vill åt våra barn!!
 kan inte ens tänka mig tanken att min son skulle råka ut för något sånt hemskt,


 För ca en månad sen läste jag i tidningen att en pedofil upptäcktes i Rudsområdet han fann sig till en skola men tur nog så hade pojken vett nog att inse att det är något som inte stämmde när en främmande man lurade fram han till stängslet pojken va nog medeveton om vad som hade hänt o kunde förklara för fröknarna men främmande mannen va borta!


 Jag vill och tycker att  man borde "hänga ut dömda pedofiler" alltså ett register för att få veta om ens granne eller någon person i samma område  har varit dömd för pedofeli,  I Usa har dom juh så varför kan inte folket här tänka likadant? dom resoner vell att den fd dömde blir aldrig "anmärkningsfri" men jag tycker när det gäller pedofil och barn så bör det förbli att man har anmärkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0