Dagens ljus!

I dag har jag varit på vårdcentralen för att ta bort stygnen på min höger arm från den otäcka händelsen på nyår syster ann som hon hette talade om för mig att det INTE alls skulle göra ont... BULLSHITT det gjorde så himla ont.. hur som hellest det ja ville komma till va att när ja satt i vänterummet undertiden och väntade på min tur såg ja dagens VF på ett bord som ja snappade åt mig.. och vad säger man om tidningar intressanta DOCK 90% otäcka händelser, brutala mord olyckor på vägarna you name it!! så i längden blir man tokig på alla tragiska nyheter men i vissa fall klart det finns possitiva händelser också och det va det ja fann i dag i VF. En 9 årig pojke vid namn Filip från Hammarö  vaknar mitt i natten o känner värme och rök men han gjorde precis det man ska göra vid en brand  RÄDDA, LARMA SLÄCK  han rädda sina 2 syskon , strax före jul hade brandmänn varit o hälsat på filips skola o berättat för dom vad man bör göra o tänka på vid en brand. snacka om skärpt kille.. tänk er själv in i den sitvationen vad panikslagen man ska va och bara 9 bast på det? jag är grymt imponerad och det är nog minst sagt vad hans käre mor o far är! Otroligt roligt med possetiva nyheter  GO FILIP!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0