Fåfänga

När det gäller mig själv så vet jag att jag tycker om smink snygga kläder och hårförlägningar och lösnaglar osv.. som vissa kallar det patetiskt fejk?!? Men varför inte låta oss va så då? varför inte få låta oss känna oss lite extra fina vissa dagar Visst finns det folk som går så dygnet runt sover till och med allt det där men det är inget jag hinner med även om ja älskar allt detta så hamnar det oftast bara på mig o min kropp om man ska på middagar/fester/kalas osv pga brist av tid.. Som min syster hon avskyr sånt här hon är en utav dom som tycker man inte är sig själv o bara ser fejk ut och som hon uttrycker sig (fjortis) och lurar andra hur man igentligen ser ut men de är juh inte det de handlar om!  Dhandlar om att just vi mår bra i allt detta hår o smink jag personligen tycker det är as fränt dom som gör sig grymt snygga dagligen ärligt när ja tänker efter hade jag haft tid till allt detta hade ja ockås lagt ner mig oftare på mitt utseende. Folk tycker olika en del tycker det är viktigt med utseendet vad man har för parfym  o vad man har på sig osv andra bryr sig  inte alls  och det är så det ska va..  alla är och tycker olika och det är bara att eceptera! Men en sak tycker ja är viktigt o det gäller alla både killar o tjejjer hyigenen ni vet när man ex står i kön på ica eller åhlens eller sitter på bussen där man ibland kan se folk att dom inte har duschat på flera dagar att svettlukten bara ångar runt om dom  ser allmänt äckliga ut sånt tål jag inte man är vacker utan smink o dyrar parfymer men  det står ja för att lutka svett o se allmänt ofräscha ut  usch det finns inget värre skärp till er  och då menar ja inte att dom ska köpa parfymer o smink eller snyggare kläder utan shampo balsam tvål och nytvättade kläder är det enda som behövs! och för gud skull glöm inte deon!


Då jag skämmer bort mig själv går ja till ett ställe i stan som heter freesun en underbar tjej som heter Helen som alltid är go och glad och hennes anställda där jätte fint och mysigt ställe med massor med utbud när det gäller att må bra och det lilla extra ett ställe ja rekomenderar för er som inte har varit där. Några  av hennes behandlingar Massage, nagelförlägning hårförlägning sminkkurs vaxning osv kolla in deras hemsida för mer info..

http://www.freesun.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0