Fredaaaaaag!!!!

WHO0O0O0!!!!!
 Äntligen dagen är här!!.. dagen som alla längtar till och ser fram i mot  dagen som är nr 5 i veckan FREDAG!!

  Juste gott folk i dag är det fredag dom flesta har kommit hem från sitt arbete och ser fram i mot en trevlig helg med mkt god mat och sötsaker o få umgås med sina nära och kära, jag själv känner igen mig i detta sambon kom hem från jobbet ca kl 17.00 och nu har han kommit ur duschen och jag o han och lillskrutten ska bege oss till affären för att köpa FREDASMYS det innebär alla sortes chips godis o sötsaker man kan tänka sig för det är man vell värd?.. efter en veckas slit o arbete ...helt klart. sonen min kan knappt bärga sig..! han far runt här som en yr höna i cirklar o gapar godis godis godis! haah  mamma och pappa blir givetvis full i skratt han är för söt <3william<3 Och på måndag är det min första dag på det nya jobbet ska bli så roligt extremt förväntansfull.
 ja önskar er en trevlig fredag och ta vara på helgen kan nog prata för dom flesta när ja säger helgen går så fort bara rusar i väg tråkigt nog ,!!  Nice weekend to you!!



som maria montazami utrycker sig MUUUUMS;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0