En 15 åring har mer finnes och vett i skallen än dig!

hej hej

När jag sätter mig o skriver i min blogg är det när jag har varit med om något som ja har svårt att släppa och grubblar ständigt på det är det som är min drivkraft att få skriva av sigo just nu är ja förbannnad över en sak som ja varit i snarft en månad.

Som jag har nämnt tidigare så är ja ganska nybliven singel. Den senaste killen jag va tsm med vad 3o år bodde i bysala ! En otroligt sjukt het kille som jag hade bra med i ca 2 månader tills han börja tvivla. 

Jag har absolut inte känslor kvar för den här människan  för han gör mig så otroligt förbannad o ledsen pga av sättet  han gjorde slut på och det ska ja berätta för er nu ska försöka fatta mig kort och enkelt.

som ni vet bor ja i värmland  k-d och han bor några mil utanför köping i bysala jag va upp till han nu på midsommarafton  att få möta han varje gång vid busstation i örebro där han hämtade upp mig gav mig ett sånt glädjerus i hela kroppen att få va den här killens flickvän va en dröm för mig men dom känslorna bröst den helgen av oror och fundering. Från första minut från det ja kom och hela 4 dagar hade han blivit någon hel annan? det märktes så tydåligt han va ständigt fråvarandra inte alls kärleksfull inga initsiativ till att kyssas elelr säga att han älskade mig jag fick genast den där magkänslan något är fel och som ja säger till alla LITA PÅ DIN MAGKÄNSLA DEN LJUGER ALDRIG!....


jag frågade dom dagarna jag va där om något va fel varför han värkade plötsligt så annorlunda!?!  för det tog ja för givet att han skulle berätta för mig eftersom JAG GJORDE JÄVLIGT KLART FÖR HAN när vi dejta att är det något som är fel o inte känns bra då tar man upp det nej han va istället kall och nonchalant . För alla vet vell hur de är o va nykär man är galna i varandra o då ska ja upplysa er om att vi som sagt bode långt ifrån varandra så vi såg i stort sett varannan helg och då längtar juh man efter varandra som galningar men nej han sa till mig att det inte va något han ansträngde sig inte för 5 öre att övertyga mig om det o hade inga komentarer alls  det va det enda han sa nej det är inget o då förstog ja direkt att det va något. Då får man den där känslan i magen som gör så ont o och miljoner tankar som rusar igenom en av rädsla oror och sorg. dagen ja skulle åka hem hade ja INTE ett leende på läpparna utan bara utav anledningen att ja skulle hem utan att det även va den jobbigaste helgen någonsin av rädsla oro!. jag frågade han innan ja hoppade in i bilen för att få skjuss hem om jag fick komma till han nästa helg o då svarade han nej? trode inte mina öron han skyllde på att han skulle grejja med bilen och huset skitsnack förstog ja direkt den där magkänslan dyker upp åter igen det ja inte visste när ja lämande han va att det va sista gången ja skulle få se han.

När jag kom hem tog ja förgivet elelr ja nej det gjorde ja inte jag hade hopp om ja bara hade inbillat mig den helgen o nu när ja va hemm så skulle vi ha långa mysga samtal i tel som vi brukade ha men nej... han bara så där rakt av börja sluta höra av sig svarade int på fb svarade inte på mess  elelr mobil . Nu visste ja ni VISSTE JAG VäRKLIGEN att nu är det något men det ska vell för han va man nog o säga o inte undvika mig?!?  vet att när ja väl fick tag på han en gång , jag ville prata med han om oss att det kändes som det va något tråkigt på gång så hade han absolut inte tid att prata o skulle ring uppp. Jag satt som ett nervark o höll sten hårt i mobilen i väntan på att han skulle ringa upp gjorde han det?! .. nej


nej då försvann den där sorgen o ilskan tog över!.. hur fan kan man bete sig så här nu visste ja att han inte ville va tillsammasn längre men då ska man vell va man nog o berätta det  berätt hur man känner o vad man vill o inte låta en vänta o bara va ständigt ovetande och orolig .Jag fortsätter o messar o ringer dagligen men nej inget svar .. inte någonstans...  det här varade ca 2-3 veckor o jag tänkte jag är då fan inte värd  att bli behandlad så här jag gjorde klart för han via mess att nu moste ja få pretata med dig snälla svara jag har förstått att du inte vill va tillsammans längre men då ska du kunna som en vuxen man berättaa det!

Ja gjorde klart för honnom om att jag skulle ja aceptera om han ville göra slut man kan inte rå för hur man känner eller att känslorna börja lana av  det är juh inget man styr över men att nonchalerar mig o inte bry sig för 5 öre och att göra slut på sånt här sätt acepterar ja inte om det ska va slut så ska han göra det!.. svarade han på det med.. nej! jag skickade ett till som löd typ så här svarar inte du på det här med innan kl 24.00 så betraktar ja vårat förhållande som över. Nu kom hoppet tillbaka att han skull svara  men gjorde han det nej?  jag skakade på huvudet o totalt bröt ihop grät mig till sömns. DET VA SLUT Dagen efter när ja vakande hade ja hoppats på att ja hade fler med o missat samtal men nej inte ett enda samtal inte ett enda med.. tänkarna o sorgen började genast värka när jag vakande min första tanke va va det dumt att skicka det där med kom juh på ja la juh bollen i mina händer för det va väl precis vad han villa komma undan alltihopa o leva vidare och tro mig det fick han han hörde inte av sig tog bort status förhållande på fb ,

Grät mig till sömns varje kväll matlusten fanns inte på värdskartan såg hur tanig jag blev min omgivning  började bli oroliga mne dom fanns där som stöd inget kunde ge migg ett leende nu jag har nog aldrig varit så här ledsen villket va värst att det va slut eller sättet de blev slut på?

Det jag vill säga med det här inlägget för det första ålder presenterar inget du kan va en idiot i vuxen ålder och etrt tips till er killar ta er mod o gör slut det är bara svårare för oss tjejjer att gå vidare när vi ska gå vidare med ett ovetande! ni blir juh inte lättare "av medd oss" om ni  struntar i allting, säg hur det ligger till så vi kan gå vidare!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Mattias gjorde EXAKT samma sak med mig.... Vet inte om du minns mig men vi träffades hos Mattias dagen innan midsommar...jag är från Skåne. Det som hände dig är EXAKT samma som hände mig....till och med samma tidsförlopp. Skumt...men jag hatar honom för att han gjorde så mot mig :/

2011-07-22 @ 02:30:26
URL: http://starshollywood.blogspot.com
Postat av: Kng

Haha vilket idiot han verkar vara. Nu i efterhand måste det väll ändå känns rätt okej att det hände så pass tidigt i erat förrhållande? (ännu värre om det tagit några år innan detta skedde?)



Sköt om dig gumman!

2011-07-22 @ 08:01:08
Postat av: Ja absolut tur att det hände nu än efter fler år!

2011-07-22 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0