Glömt ID!!!

Har varit i väg till stan för att fixa pappers ärenden bla till f-kassan/skattevärket/banken tusan vad trist det är!! Och givetvis så har man glömt sitt ID GREAT ....På banken löste det sig fint dom kände juh igen mig där så dom va så snälla o gav mig alla papper ja behövde men INTE på f-kassan /skatte värket där va dom stenhårda försökte intyga dom med mitt visakort och patientbrick men nää uu vad sinnig jag blev!!   och det dumma är mitt ID är i min grannes bil som inte är hemm så moste vänta på henne tills hon kommer så ja kan åka tillbaka o fixa dom sista papprerna.

Love  you G


men nu ska ja bege mig till en god vän o hjälpa han att städa hans lya:) bara lat? eller brist på tid?  tror det är båda:) Får givetvis betalt 500 för jobbet o kan tala om att det är lätt förtjänta pengar han har en väldigt liten 1:a DOCK sjukt stökig ska inte gå in på hur stökig blir han vell tokig på mig^^, ska ta kort med före o efter bilder i stället hahaha;)  nu lär ja kila puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0