Kärlek-vad gör ja för fel?

 juste pojke för man är du inte!Godmorgon.

huumm.. hur ska ja börja.. ja som rubriken säger  så tänker ja disskutera killar/förhållanden.

Jag är en sån tjej som har stort behov av närhet/kärlek.. jag har nog i stort sett aldrig varit singel mer än ett halvår har aldrig haft svårt att hitta någon kille har vell haft lite tur att hitta dom men mindre tur att behålla dom.

Större delen av mina förhållanden är det ja som har tröttnat och avslutat förhållandet men det dumma är att det har varit perfekta killar varit 100%

seriösa och sån kälek som har varit ömsesidig. sånna killar som är omtänksama pålitliga generösa som har gjort allt för mig varför tröttnar ja på sånt?  jag har ställt mig frågan kan det va darför för att ja har hoppt in för lätt i ett förhållande och ger inga krav och allt gått för fort och låter väll dumt men inte varit utseende mässigft jättefina killar men det säger ja av erfarenhet och de tär sant

killen blir finare juh mer bra personligheten är. men som sagt jag kör sten hårt på mina krav nu för jag är rädd attt ja tröttnar annars

Just nu är ja singel ganska nybliven hade en kille det varade i ca 2 månader utseendet fyllde varje krav lång snygg kropp mörkhårig  underbar personlighet han fick mig att skratta så ja grät! och gav mig all kärlek ja behövde  va så galet kär o lycklig , men som rubriken säger otur? ja för det va en kille som ja älskade allt va perfekt har så svårt och tro att ja skulle tröttna på han han va allt! och vad händer när man träffar en sån kille?.. jo han dumpar en eller rättare sagt  han la bollen i mina händer för att han va inte man nog att göra slut , har ingen förklaring än i dag varför han börja tvivla.

En sak som känns skönt  är att ja värkligen vet vad jag vill ha för kille utseende mässigt. och personlighet krav?.. ja kanske det  det känns bra att veta vad man verkligen tycker och vill ha . Är du en kille för mig? fyller du mina krav kanske?
Utseendet


1 Du moste va lång det är så manligt minst 1.85
2 Du moste va mörkhårig avskyr blondiner
3 Du moste minst va 85:a
max 80:a vill absolut inte ha yngre killar eller såna som är lika gammla.
4
Du får absolut INTE vara en muskelknutte INTE fint i mina ögon du ska ha lätta konturer typ som en surf kropp:) utan synliga muskler gör inget men du får varken va för smal eller mullig:)


Personlighet
1 vi moste i stort sätt nästan ha samma humor älskar när killen får mig o skratta.
2. Du ska kunna övertyga mig att du är pålitlig
3. Du ska va generös för det är ja själv
4Kärleksfull allt från hålla handen på stan till mysiga hemma kvällarmed levande ljus!


Kommentarer
Postat av: Kng

Vad kul att jag passar precis in på din beskrivning!



Trevlig helg gumman!

2011-07-22 @ 11:05:23
Postat av: Rita

det kan vem som helst säga:)

2011-07-22 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0