Raggningsreplik by me^^,

God morgon gott folk

Har precis varit och lämnat min älskade skrutt  på dagis på cykel i regnvädret usch.
Det är juh de ja säger det här kallar ja INTE semesterväder men men bara att gilla läget!

I natt va det en sån där natt man absolut inte kunde sova kröp i hela kroppen o man låg o vred och vände sig och lågo grubblade på allt mellan himmel och jord.
Men fanns en fördel ....jag kom på en alldeles egen raggningsreplik som funkar för både killar/tjejjer och personligen tycker ja den är klockren=)



(Mannen till kvinnan)..Hej! du visste du att det är status juh mer vänner man har på fb?
Men det finns en policy Man moste ha träffat personen mer än en gång så tänkte höra om du ville hjälpa mig?



Kommentarer
Postat av: Kng

Haha klockren!



Har du postat några före/efter-bilder? För jag hittar ingen

2011-07-22 @ 08:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0