Semester Regn och Bröst

Hej kära läsare vet inte hur länge sen det va ja tog mig tid att uppdatera min blogg men nu fann ja tiden. Kan det va för att ja har semester tro?..btw den suger ständigt kasst väder finns inget att göra och har så galet ont i hela kroppen men men  bara att bita ihop  Blir vell ingen novell som annars så ska fatta mig kort o enkelt får se hur det slutar;P...

Sitter hemma i mitt vardagsrum min underbara stolthet ligger i min säng o sover så sött, jag därimot kan inte sova pga av många anledningar. Täntke ta uppp en utav dom i dag.

Är ny ophar förstorat brösten  den första frågan som kommer upp för dom flesta är vell hur tusan har du råd med det?.. har en underbar Aadoptiv mor som ställde upp att ställ sig på avbetalningen annars hade det aldrig gått igenom!.. op mig den 6 juli i stockholm..

har gått precis 2 veckor i dag har fortfande väldigt ont och är svullen men är otroligt nöjd över resultatet. Anledningen varför ja har fixat dom är för att som dom flesta mammor får mindre finare bröst efter en graviditet va super nöjd med dom innan och alla säger men det va de väll värt du fick juh inte underbar son och det är så sant så men sammtdigt känns det inte okej att ha så hemska bröst när man är ung som ja så att man knappt vågar visa dom för sin pojkvänn när man väl hade en..

men men nu är det gjort och tusan så stolt o nöjd tjej jag är.. försöker bestämma mig för om ja ska lägg upp före/efter bilder ja menar ja öpnnar ju mig med allt annat så varför inte med bilder också?det som gör mig tveksam är juh för att finns juh personer det inte är lämpligt att "blotta" sig för bla.. arbetskamerater nog om bröst.. Känner hur det kryper i fingrarna på mig vill skriva mer men ögonlocken säger något helt annat  GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0